Informacija klientams

GMP paslaugos teikiamos vadovaujantis

Dispecerio klausimai

Kaip elgtis kol atvyks GMP

KAIP ELGTIS ATŠALUS ORAMS NORINT NESUŠALTI IR NEPERŠALTI

KVIEČIAME PADOVANOTI 2% SAVO PAJAMŲ MOKESČIO VŠĮ JONIŠKIO RAJ. SAV. GMPS

 

2016 m. pacientų apklausos rezultatai

 

  1. 91 % PACIENTŲ APKLAUSOS dalyvių greitosios medicinos pagalbos specialistų suteiktą pagalbą vertina gerai ir labia gerai
  2. 39,6 % – greitosios medicinos pagalbos ekipažo laukė ne ilgiau kaip 15 min., 42,9 %-15- 25 min.   17,5 % – ilgiau kaup 25 min.
  3.  78 % – vertina, kad atvykęs skubios pagalbos specialistas išklausė jų negalavimus ir išsiaiškino esminius nusiskundimus.
  4. 36,8 % – pažymi, kad iškvietimo vietoje suteikta medicinos pagalba palengvino jų negalavimus.
  5. 80,2 % – vertina, kad GMP specialistas informavo, kur toliau kreiptis, kad būtų užtikrintas paciento gydymo tęstinumas.
  6. Korupcijos faktų įstaigoje nepastebėjo 93,4 % apklaustųjų.